Nadaljevanje dobro opredeljene poti
do dolgoročnega uspeha
V skrbi za zdravje še naprej zagotavljamo nemoteno oskrbo z varnimi, učinkovitimi in visokokakovostnimi zdravil na recept in izdelki brez recepta za ljudi in živali. Naša najpomembnejša prednostna naloga ostajajo zdravila za zdravljenje kroničnih bolezni, ki prizadenejo širok krog ljudi.
Sposobnost zagotavljanja oskrbe z zdravili pomembnejša kot kadarkoli prej
Trg generičnih zdravil je vstopil v zrelo fazo. Sposobnost zagotavljanja ustreznih količin izdelkov postaja vse pomembnejša konkurenčna prednost. Proizvajalci niso več osredotočeni samo na nove izdelke in potek patentov, kar pa še vedno ostaja pomembno.
Na podlagi poglobljenega razumevanja trga generičnih zdravil krepimo svojo sposobnost zagotavljanja nemotene oskrbe in nadalje strateško dopolnjujemo svoj široki portfelj izdelkov.
Organska rast in krepitev prisotnosti na trgih
Naš poslovni model in strategija temeljita na organski rasti, ki je zasnovana na skrbno načrtovanih korakih za vstop na nove trge in krepitev položaja na obstoječih trgih. To nam omogoča učinkovita lastna marketinško-prodajna mreža, ki bo tudi v prihodnje ena naših ključnih konkurenčnih prednosti.
Ustvarjanje vrednosti za vse
Naša razvojna strategija je usmerjena v krepitev strateških konkurenčnih prednosti in izkoriščanje priložnosti za ohranjanje velike operativne dobičkonosnosti, alokacijo kapitala, obvladovanje finančnih in poslovnih tveganj ter ustvarjanje vrednosti za vse deležnike.
Krepitev naših strateških temeljev, zgrajenih na treh strateških stebrih
Zagotavljanje nemotenega dostopa do zdravil z izkoriščanjem prednosti našega vertikalno integriranega poslovnega modela in ustvarjanje vrednosti za vse deležnike – predvsem bolnike – temeljita na treh strateških stebrih.
Za uresničevanje našega poslanstva živeti zdravo življenje je pomembno, da več kot 100 milijonom uporabnikov naših izdelkov na več kot 70 trgih in v 6 regijah nemoteno zagotavljamo zadostne količine zdravil.
Proizvajamo izdelke iz ključnih terapevtskih skupin za zdravljenje kroničnih bolezni, zlasti zdravila za zdravljenje bolezni srca in žilja, osrednjega živčevja in prebavil, sladkorne bolezni in za lajšanje bolečine ter izdelke brez recepta in veterinarske izdelke.
Kronične bolezni, ki prizadenejo širok krog ljudi, so pogosto posledica sodobnega načina življenja in demografskih trendov, kot sta staranje prebivalstva in podaljševanje življenjske dobe. Smo med vodilnimi podjetji pri razvoju in proizvodnji kombiniranih zdravil.
Ključni strateški cilji
Osrednji cilji in aktivnosti tega strateškega stebra so usmerjeni v učinkovito izkoriščanje prednosti naše marketinško-prodajne mreže in strateško načrtovanje aktivnosti, ki omogočajo vrednostno in količinsko rast prodaje.
≥ 5 % povprečna letna rast prodaje
prvih 5 na vseh tradicionalnih trgih okrepiti položaj med 5 vodilnimi generičnimi podjetji
Za nemoteno zagotavljanje zadostnih količin izdelkov in nadaljnjo strateško krepitev ponudbe izdelkov sta pomembna učinkovito delovanje in izkoriščanje prednosti našega poslovnega modela vertikalne integracije. To nam omogoča visoko stopnjo odpornosti poslovanja in hitro odzivnost na tržne spremembe. Čedalje pomembnejšo vlogo imajo tudi dolgoročna strateška partnerstva in skupna podjetja, ki jih vse bolj vključujemo v svoj poslovni model.
Ključni strateški cilji
Ključni cilji in aktivnosti so povezani z razvojem in proizvodnjo učinkovin, oskrbno verigo, razvojem in proizvodnjo zdravil, zagotavljanjem in kontrolo kakovosti ter učinkovitimi registracijskimi postopki.
10 % delež sredstev za raziskave in razvoj od prihodkov od prodaje
150 mio EUR vrednost naložb za povečanje in posodobitev razvojnih in proizvodnih zmogljivosti na leto
Strateški steber ustvarjanje vrednosti pomeni usmerjenost v cilje in aktivnosti za ustvarjanje dolgoročne vrednosti za najpomembnejše Krkine deležnike – poleg uporabnikov zdravil so to vlagatelji, zaposleni in celotna družbena skupnost.
S strateškim načrtovanjem si prizadevamo, da bi pozitivni učinki našega poslovanja dosegli vse deležnike in prispevali k doseganju dobrih poslovnih rezultatov.
Ključni strateški cilji
Ključni cilji in aktivnosti so povezani z ohranjanjem velike operativne dobičkonosnosti, dolgoročno dividendno politiko, alokacijo kapitala, obvladovanjem finančnih in poslovnih tveganj, razvojem in upravljanjem potenciala zaposlenih, varnim in zdravim delovnim okoljem, trajnostno naravnanim poslovanjem ter skladnostjo poslovanja in korporativno integriteto.
> 25 % povprečna EBITDA marža
≥ 50 % čisti dobiček večinskih lastnikov, izplačan za dividende
STRATEGIJA RAZVOJA TEMELJI NA POSLANSTVU, VIZIJI IN VREDNOTAH SKUPINE KRKA
Vsi procesi v skupini Krka so usmerjeni v zagotavljanje dolgoročne dobičkonosnosti, ki je potrebna za nadaljnji razvoj Krke.

